اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر:

خانه‌های بهداشت روستایی استان بوشهر تجهیز می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر گفت: خانه‌های بهداشت روستایی استان بوشهر تجهیز می‌شوند.

خانه‌های بهداشت روستایی استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهداشت و سلامت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه در هر جامعه‌ بوده که بهبود وضعیت این بخش از ضروریات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر افزود: اقدامات خوبی در راستای بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان صورت گرفته که می‌توان به ساخت بیمارستان شهید گنجی برازجان، بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، جذب نیروهای متخصص، توسعه مراکز درمانی و بیمارستان قلب در بوشهر اشاره کرد.

وی با قدردانی از حمایت و پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس و توجه ویژه به مشکلات بهداشتی و درمانی مردم گفت: همه باید تلاش کنیم و با کار و همدلی زمینه را برای توسعه استان بوشهر در زمینه‌های مختلف فراهم سازیم تا مردم مشکلات کمتری داشته باشند.

رئیسی ابراز داشت: هر چند در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی صورت گرفته، ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش داریم این شرایط را بهبود بخشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از مردم استان در مناطق دوردست و روستایی زندگی‌ می‌کنند، لازم است امکانات بهداشتی و خدمات درمانی مناسبی برای آنها فراهم شود که تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی و ارائه خدمات وسیع‌تر در روستاها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان گفت: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته هر چه زودتر بتوانیم همه بخش‌های این بیمارستان را راه‌اندازی کنیم تا مردم بتوانند به راحتی از امکانات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2452/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول