اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم همکاری ادارات چرام در برگزاری جشن نیکوکاری

فرماندار چرام بر لزوم همکاری ادارات این شهرستان در برگزاری جشن نیکوکاری تاکید کرد.

لزوم همکاری ادارات چرام در برگزاری جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش چرام با حضور فرماندار چرام، رئیس کمیته امداد و اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز با اشاره به موضوع جلسه در خصوص برگزاری جشن درختکاری و جشن نیکوکاری و با بیان اینکه منابع طبیعی خانه بزرگ ما است، اظهار کرد: منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها و همه نسل‌ها است و همه نسبت به تخریب آن حق اعتراض دارند.

فرماندار چرام، اضافه کرد: درخت و درختکاری و حفظ منابع طبیعی به عنوان بقایای ارزنده ملی هر جامعه‌ای باید همیشه مورد نظر همگان و مسئولین امر قرار گیرد و به نسل‌های آتی منتقل شود.

وی در ادامه با بیان این فرمایش پیامبر‌ اسلام (ص) که «کاشتن نهال صدقه جاری است»، گفت: تا زمانی که این درختان رشد کرده و از میوه و برگ آن‌ها استفاده شود ما نیز از ثواب آن بهره‌مند خواهیم شد.

این مسئول، فضای سبز را یکی از نیازهای امروزی بشر دانست و گفت: کاشت درختان و ایجاد این فضاها علاوه بر بحث گردشگری باعث تصفیه هوا و زیبایی فضا نیز خواهد شد.

نیکروز در ادامه این نشست به برگزاری جشن نیکوکاری در چرام نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: توجه به نیازمندان و رفع مشکلات آنان یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده که جشن ملی نیکوکاری یک فرصت مهم برای پردازش به این موضوع است.

وی افزود: یکی از آموزه‌های اصلی دین بحث نوعدوستی، خیراندیشی، انفاق و مساعدت به دیگران است که به لطف خداوند چندسالی است که این جشن برای ما یک قانون و نهادینه شده که هرساله بسیاری از مردم چشم انتظار این جشن بوده تا در این کار خیر شرکت کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام ضمن متذکر شدن این مطلب که جشن نیکوکاری به جهت نقش زیادی که در خوشحال کردن افراد مستضعف و نیازمند جامعه دارد، از اهمیت به خصوصی برخوردار است، گفت: مشارکت در این امر خداپسندانه، ارزش دنیوی و اخروی را برای ما در پی خواهد داشت.

نیکروز در ادامه خواستار همکاری و همیاری همه ادارات و مسئولان شهرستان چرام با کمیته امداد جهت برگزاری جشن نیکوکاری شد.

انتهای پیام/82002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول