اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

اجرای جشن نیکوکاری امسال طی 3 روز در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: جشن نیکوکاری امسال در استان گلستان در سه روز برگزار می‎شود.

اجرای جشن نیکوکاری امسال طی 3 روز در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‎اکبری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال همانند سال گذشته در سه روز برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در روز نخست چهارشنبه 14 اسفندماه سال جاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان گلستان برگزار می‎شود.

حاجی‎اکبری بیان کرد: در روز پنج‎شنبه 15 اسفندماه سال جاری کمیته امداد امام خمینی در استان گلستان پایگاه‎هایی را در سطح میادین شهر برپا خواهد کرد و مردم می‎توانند کمک‎های خود را به این پایگاه‎های تحویل دهند.

وی متذکر شد: در روز سوم که جمعه 16 اسفندماه سال جاری است در مصلی‎های نماز جمعه پایگاه‎های ما برپا است و مردم عزیز و همیشه در صحنه استان گلستان می‎توانند در کنار شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه کمک‎های خیرخواهانه خود را به پایگاه‎های امداد تحویل دهند.

کمک‎های نقدی بیشتر مورد نظر مردم باشد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان خاطرنشان کرد: ترجیحا توصیه می‎شود که مردم عزیز بیشتر کمک‎های نقدی را در نوع کمک‎های خود منظور کنند تا مدیران مدارس و مسئولان در کمیته امداد بتوانند با توجه به نیازهای نیازمندان اقلام را خریداری کرده و در اختیار خانواده‎های نیازمند قرار دهند.

حاجی‎اکبری گفت: در درجه اول مدیران مدارس سعی خواهند کرد تا کمک‎های جمع‎آوری شده مردم را برای دانش‎آموزان نیازمند همان مدارس و یا دانش‎آموزان و خانواده‎های نیازمند در شهرهای خودشان در نظر بگیرند تا تمامی اقشار نیازمند جامعه از این کمک‎ها بهره‎مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین شماره حساب 021017597004 بانک صادرات شعبه فدائیان اسلام در اختیار مردم عزیز خواهد بود و مردم می‎توانند از شعب سراسر کشور کمک‎های نقدی خود را به این حساب واریز کنند.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول