اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

پیشرفت 58 درصدی کمربندی کنگان - دوراهک

فرماندار کنگان از پیشرفت 58 درصدی کمربندی کنگان - دوراهک خبر داد.

پیشرفت 58 درصدی کمربندی کنگان - دوراهک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کمربندی کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های استراتژیک و مهم استان است و توجه به زیرساخت‌های این شهرستان مهم است.

وی افزود: تلاش برای رشد و رونق بیشتر این شهرستان از اولویت‌های اساسی مسئولان است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تکمیل کمربندی کنگان به دوراهک از طرح‌های مهم در شهرستان کنگان است که تکمیل و راه‌اندازی آن موجبات تسهیل در رفت و آمد و کاهش حوادث می‌شود.

تبرکی تصریح کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان در دستور کار است و کیفیت پروژه‌های این حوزه بسیار بالاتر از قبل شده و این امر رضایتمندی مردمی را در پی داشته است.

وی از پیشرفت 58 درصدی کمربندی کنگان - دوراهک خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار 410 میلیارد ریال در دست اجراست که انتظار داریم به موقع تکمیل شود.

فرماندار کنگان یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه مهم و بزرگ در کنگان در دست اجراست و امیدوار هستیم با تکمیل به موقع این پروژه‌ها شاهد توسعه شهرستان باشیم.

تبرکی گفت: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با همت دسته‌جمعی و آشناشدن با مشکلات موجود نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را به عمل آوریم.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد تاکید است و تمرکز بیشتر را بر روی پروژه‌هایی داریم که از پیشرفت بالاتری برخوردارند.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول