اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«محمد برجی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده شد

«محمد برجی» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده معرفی شد.

«محمد برجی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ در گسترش توسعه جوامع، اظهار داشت: با اصلاح و رفع اشکالات فرهنگ در جامعه شاهد حل بسیاری از معضلات در جامعه خواهیم بود.

ناصر مقدم ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان، افرادی توانمند و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف جامعه هستند که باید به جایگاه واقعی خود برسند.

وی با بیان اینکه افرادی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می‌کنند افراد موفق در زندگی هستند، اظهار داشت: افرادی که ارائه خدمت در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارند، دارای ویژگی‌ها و خصایص خود هستند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تجربه 24 ساله من در عرصه فرهنگ و هنر نشان می‌دهد آنهایی که در این عرصه فعالیت کرده‌اند در طول زندگی خود افرادی موفق بوده‌اند.

در ادامه این مراسم، فرماندار خدابنده نیز با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: تغییر و تحولات در دستگاه‌های دولتی یک امر طبیعی است و این تغییرات باعث می‌شود تا افراد با نیرو و انرژی جدید همگام با سیاست‌های دولت وارد سیستم شوند.

باب‌الله فتحی، با اظهار اینکه همه مدیران باید همگام با دولت تدبیر و امید در راستای خدمتگزاری صادقانه تلاش کنند، گفت: ما باید بتوانیم در عرصه پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در راستای عمران و آبادانی کشور تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم «محمد برجی» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده معرفی و از خدمات "گل‌محمدی" رئیس سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول