اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابلسر:

کمبود اعتبارات آسیب‌ جدی به بدنه آموزش و پرورش وارد می‌کند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: کمبود اعتبارات آموزشی آسیب‌ جدی به بدنه آموزشی آموزش و پرورش وارد می‌کند.

کمبود اعتبارات آسیب‌ جدی به بدنه آموزش و پرورش وارد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ولی‌الله نعمتی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش بابلسر در نمازخانه این اداره با بیان اینکه آموزش و پرورش بابلسر توانسته است در بخش پرورشی موفقیت‌های زیادی کسب کند، اظهار داشت: هر چند بودجه فرهنگی ما بسیار اندک است اما به خاطر همدلی‌های موجود در بین مدیران شاهد رشد در عرصه فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه در کتابچه‌ای که توسط اداره کل تکثیر شده است نام 140 دانش‌آموز نخبه در آن ثبت شده است، گفت: حدود 70 نفر از این دانش‌آموزان نخبه بابلسری هستند که جای تقدیر دارد.

نعمتی به کمبود مشاوره در پایه‌های ابتدایی اشاره کرد و افزود: کمبود اعتبارات آموزشی، استفاده از دبیران غیر متخصص ‌به‌خاطر نداشتن نیروهای متخصص از سوی استان آسیب‌های جدی به بدنه آموزشی آموزش و پرورش وارد کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر، سرکشی و بازدید از مدارس و نحوه آموزشی مدارس به صورت کارگاهی و حل مشکلات مدارس، تشکیل کلاس‌های فوق برنامه برای دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی، برگزاری طرح همیاری و کمک برای دانش‌آموزان سال چهارم از دوم تا 12 فروردین را از جمله اقدامات آموزشی خود برشمرد.

وی به برگزاری آزمون علمی آینده‌سازان، برگزاری طرح سوادآموزی برای نوآموزان دوره انتقال الحکیم و کتابخوانی با عنوان اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: طرح همکلاسی آسمانی از دو هفته گذشته برای چهارمین سال در بابلسر در حال اجرا است.

نعمتی گفت: این طرح تاکنون در هشت مدرسه بابلسر اجرایی شده و اجرای آن در مدارس دیگر در دستور کار است.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر در پایان از کلنگ‌زنی مدرسه زنده یاد پورشریف در روستای کبوتردان بابلسر خبر داد و گفت: این مراسم صبح فردا با حضور مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول