اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی ساری خبر داد

برگزاری نخستین جام بین‌المللی شهیدان عبوری در ساری

دبیر هیئت کشتی ساری از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهیدان عبوری در ساری خبر داد.

برگزاری نخستین جام بین‌المللی شهیدان عبوری در ساری

محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بین‌المللی جام شهیدان عبوری در رده سنی نوجوانان در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این تورنمنت از برنامه‌های اصلی هیئت کشتی مرکز استان است، ادامه داد: هدف از برگزاری این تورنمنت به منظور گرامیداشت شهیدان ساری به ویژه برادران عبوری که خود از کشتی‌گیران باتجربه این شهر بودند.

* فعالیت 1000 کشتی گیر در  17 باشگاه ساری

دبیر هیئت کشتی ساری در ادامه از فعالیت حدود هزار ورزشکار سازمان یافته در کشتی خبر داد و تصریح کرد: در مرکز استان ساری حدود هزار کشتی‌گیر آزاد و فرنگی زیر نظر مربیان فعالیت ورزشی دارند.

معصومی با اشاره به 17 باشگاه فعال در کشتی ساری ابراز داشت: ساری مهد کشتی استان بوده که در کنار کشتی‌گیران مربیان بسیار ارزشمند و دارنده مدال المپیک، جهانی و آسیایی بهره‌مند است.

وی در ادامه از فعالیت 35 مربی فعال در کشتی ساری خبر داد و اذعان داشت: هیئت کشتی ساری با تمام مربیان شهرستان تعامل بسیار خوبی داشته و برای استعدادیابی و کشف نخبه خواهان همکاری با همه مربیان است.

* دعوت 18 کشتی‌گیر ساروی به اردوی انتخابی تیم ملی

معصومی با اشاره به حضور 18 کشتی‌گیر ساروی در اردوی انتخابی تیم ملی افزود: از سوی رسول خادم سرمربی و مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد 18 کشتی گیر آزادکار ساروی به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

دبیر هیئت کشتی ساری گفت: عباس دباغی، محمدحسین محمدیان، مهران شیخی، سعید غلامی، آرش دنگسرکی، مهران نصیری، صائب تقی‌زاده، سجاد عبدی، ابراهیم نصیری، صائب کلانتری، لطیف مومنی، محمد مهدی یگانه جعفری، مرتضی رضایی، علی شفیع‌زاد، سینا امینی، میلاد صداقت نیا، عارف محمدزاده و پیروز رودپشتی به عنوان 18 کشتی گیر ساروی در اردوی تیم ملی هستند.

* اعزام تیم کشتی منتخب ساری به ارمنستان

وی از اعزام کشتی‌گیران ساری در تورنمنت خارجی خبر داد و اظهار داشت: کشتی‌گیران ساروی در دو جام بین‌المللی کارکاتیان و سرکیسیان ارمنستان در قالب تیم نوجوانان و بزرگسالان شرکت کرده و در هر دو رده سنی موفق به کسب مقام سومی شدند.

معصومی با اشاره از حضور تیم  کشتی آزاد داغستان روسیه در ساری افزود: تیم ایالات داغستان روسیه که ستون اصلی ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه محسوب می‌شود در یک دیدار تدارکاتی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با تیم کشتی آزاد ساری مسابقه دادند.

* از مسئولان و سرمایه‌گذاران حمایت می‌خواهیم

دبیر هیئت کشتی ساری درباره مهم‌ترین برنامه این هیئت اذعان داشت: میزبانی بیشترین مسابقات مختلف کشوری و استانی، تجلیل از کشتی‌گیران صاحب مدال، برگزاری همایش از پیشکسوتان کشتی، اعزام کشتی‌گیران به تورنمنت خارجی و تعامل با مربیان و داوران کشتی از مهم‌ترین برنامه هیئت کشتی ساری در سال گذشته و برای سال آینده است.

وی در ادامه مهم‌ترین مشکل کشتی ساری را عدم حمایت سرمایه‌گذاران و حامیان مالی خبر داد و گفت: جا دارد از زحمات حاج حسن صفری که در این مدت از هر نظر کشتی ساری را حمایت کردند، تشکر کنم.

* حضور تیمی از ساری در لیگ برتر کشتی آزاد کشور

معصومی یادآور شد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه هیئت کشتی ساری شرکت تیم قدرتمند در لیگ برتر کشتی آزاد کشور است که با حمایت مسئولان و اسپانسران این کارهم شدنی است.

وی با اشاره به حضور بهترین مربیان و کشتی‌گیران در ساری گفت: وقتی در شهر ما 18 کشتی ملی پوش و از فنی‌ترین پیسکشوتان کشتی حضور دارند در سایه حمایت مسئولان و همکاری همه دوستداران کشتی می توانیم یک تیم قوی با ترکیب کاملا بومی داشته باشیم.

دبیر هیئت کشتی ساری در پایان با تشکر از زحمات سید مصطفی میرعمادیان از مربیان تیم ملی و مرکز استان خاطر نشان کرد: اتحاد و همبستگی بین مربیان و هیئت کشتی ساری لازمه پیشرفت و توسعه این رشته ورزش در مرکز استان است.

انتهای پیام/86005/ذ40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول