اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله فجر

خانه عالم در شهرکارچان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

همزمان با دهه مبارک فجر خانه عالم شهر کارچان با زمین اهدایی پدر شهید حاج علی بیگی و همت و تلاش اهالی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه عالم در شهرکارچان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح خانه عالم شهر کارچان گفت: این خانه در مساحت 150 متر مربع با اعتبار 62 میلیون تومان و به همت بخشداری و هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) کارچان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به ارتقا و تعمیق بخشیدن به فرهنگ دینی در روستاها گفت: جای بسی تقدیر است که این خانه عالم با زمین اهدایی پدر شهید حاج علی بیگی و همت و تلاش اهالی ساخته شده است.

وی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌رود و حاصل آن پیشرفت‌های چشمگیر و بزرگ امروز در همه حوزه‌هاست.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است برای معرفی دستاوردها و اهداف پیروزی  انقلاب به جامعه به ویژه به نسل‌هایی که آن روزها را ندیده اند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت و هدیه‌ای الهی است و با شکوه و جلال بیشتر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برکت‌ها و دستاوردهای خود را عرضه می‌کند تصریح کرد: برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم و سختی‌های فراوانی کشیده شده است.

قربانپور خاطرنشان کرد:  امروز جوانان برومند و انقلابی و آینده سازان این مرز و بوم وظیفه دارند در پاسداری از ارزش‌های این انقلاب بکوشند و از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

وی ادامه داد: دهه فجر همواره اهداف انقلاب اسلامی و تلاش‌های امام خمینی(ره) و کسانی که برای پیروزی انقلاب زحمت کشیدند را در ذهن ما تداعی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، دهه فجر را دهه افتخار، عزت و خدمت و فداکاری برای امت عنوان کرد و معیارهای ارزش دینی و خدمت صادقانه در رضای خدا را از عوامل رشد و پیشرفت روستاها و شهرها دانست.

قربانپور با تأکید بر اینکه با عدالت امور جامعه اصلاح می‌شود افزود: اگر جامعه طعم عدالت را بچشد دیگر نگران آسفالت و نبودن جاده و... نیست.

وی، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها، انقلاب صادقانه، عادلانه و آغشته به خون شهدا دانست و بیان کرد: توانمندی‌های هسته‌ای، علمی و صنعتی کشور مرهون خون شهدا و از دستاوردهای انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است و رسیدگی به مشکلات روستاییان و رفع مشکلاتشان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول