اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی اولیویرا:

تراکتورسازی بدون هواداران صفر است/ ابزار کافی برای کسب نتیجه در آسیا نداریم

سرمربی تیم تراکتورسازی با دعوت از هواداران تیمش گفت: قدرت اصلی تراکتورسازی تماشاگران آن بوده و بدون آنها تراکتورسازی صفر است.

تراکتورسازی بدون هواداران صفر است/ ابزار کافی برای کسب نتیجه در آسیا نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا بعد از ظهر امروز در نشست خبری تیمش پیش از بازی با راه آهن اظهار کرد: دو تیم در سال‌های اخیر چندین بار به مصاف هم رفته‌اند اما وضعیت بازی فردا کاملا متفاوت بوده و راه‌آهن برای فرار از سقوط برای پیروزی خود را به آب و آتش خواهد زد و بازی با این تیم خطرناک خواهد بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم فردا برابر راه‌آهن به پیروزی رسیده تا نوار ناکامی تراکتورسازی در لیگ برتر متوقف شود و از هواداران تیم تراکتورسازی نیز می‌خواهم که فردا در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم خود بپردازند و باید این نکته را ذکر کنم که قدرت اصلی تراکتورسازی هواداران این تیم بوده و بدون آنها تیم تراکتورسازی صفر است.

وی قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی را یک موفقیت فراموش‌نشدنی عنوان کرد و ابراز داشت: در این قهرمانی جلالی سرمربی قبلی تیم و دستیارانش نیز سهیم بودند و کسب این عنوان تنها با تونی به دست نیامده است، اما پرونده جام حذفی کشور بسته شده و ما روی مسابقات لیگ برتر و جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا تمرکز کرده‌ایم.

وی در مورد چهار بازی باقیمانده تیم تراکتورسازی تاکید کرد: تلاش من این است که در هر چهار بازی به پیروزی برسیم و تمام 12 امتیاز ممکن را کسب کنیم و از بازیکنانم خواسته‌ام که با تمام وجود بازی کرده و از حیثیت تیم تراکتورسازی دفاع کنند.

مدیر سابق باشگاه هواداران را علیه من تحریک می‌کرد

تونی اولیویرا در مورد مدیر عامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: دوست ندارم در مورد کسی که امروز در باشگاه تراکتورسازی سمتی ندارد صحبت کنم و فقط به این موضوع می‌پردازم که وی سال گذشته علیه من حرف‌های زیادی زده و هواداران را علیه من تحریک می‌کرد و شاید روزی من از تراکتورسازی جدا شوم، اما هواداران این تیم همیشه در قلب من جای دارند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد وضعیت تیمش در رقابت‌های آسیایی گفت: اگر تیم‌های هم‌گروه ما با بازیکنان کشورهای خود رو در روی ما قرار می‌گرفتند مقابل آنها صد در صد به پیروزی می‌رسیدیم، زیرا کیفیت بازیکنان بومی ما بهتر از آنان است.

تونی به چهار بار سابقه حضور خود در باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و عنوان کرد: برای تفریح در این مسابقات به سایر کشورها نخواهیم رفت و نهایت تلاشمان را برای موفقیت در این مسابقات انجام خواهیم داد، اما ابزار کافی برای کسب نتیجه مطلوب را نداشته و  تیم مدنظرم را در اختیار ندارم.

وی گفت: در حال حاضر تمام توجه من به لیگ قهرمانان آسیا معطوف شده است و برنامه‌ای برای فصل آینده برای ادامه همکاری از سوی طرفین اعلام نشده است.

انتهای پیام/60001/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول