اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی در قامت قهرمان

قطار شادی در ایستگاه تبریز/جشن قهرمانی تراکتورسازی با برد شیرین‌تر می‌شود

تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود بعد از قهرمانی میزبان تیم راه آهن سورینت تهران است.

قطار شادی در ایستگاه تبریز/جشن قهرمانی تراکتورسازی با برد شیرین‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در خانه خود از تیم راه آهن تهران پذیرایی خواهد کرد.

این نخستین بازی تراکتورسازی بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی است، قرار است بعد از این بازی، جشن اولین قهرمانی تیم تراکتورسازی با حضور تماشاگرانش برگزار شده و تراکتورسازان به همین علت می‌خواهند سور خود را با پیروزی شیرین‌تر کنند.

تراکتورسازی در این فصل برای سومین بار به مصاف تیم راه آهن می‌رود بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده بود.

دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز به مصاف هم رفتند که این بازی نیز با دو گل به سود تراکتورسازی خاتمه یافت.

تراکتورسازی در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

با توجه به فاصله 6 امتیازی تیم تراکتورسازی با تیم پنجم جدول و چهار هفته باقیمانده از این رقابت‌ها، صعود تراکتورسازی در جدول رده‌بندی را کمی سخت می‌توان تصور کرد، اما شاگردان تونی اولیویرا که امروز بار قهرمانی را بر دوش دارند برای حیثیت خود با تمام قوا به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

این دو تیم تاکنون 11 بار به مصاف یکدیگر رفتند که 8 بار سرخ‌پوشان فاتح میدان بودند و یک بار راه‌آهن پیروز از زمین مسابقه خارج‌ شده و 2 دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

آخرین برد تیم تراکتورسازی در لیگ برتر در هفته  هفدهم برابر گسترش فولاد تبریز به دست آمده و  این تیم در 9 بازی بعدی خود  از تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران شکست خورده و برابر تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، فجر سپاسی شیراز، سایپای البرز، صبای قم، ملوان انزلی و داماش گیلان به تساوی دست یافته است.

بازی تراکتورسازی با تیم راه آهن پیش بازی این تیم در رقابت های باشگاه‌های آسیا است. تراکتورسازی هفته آینده در تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان است.

تیم راه آهن نیز با 24 امتیاز جزو تیم‌های انتهای جدول بوده و  خطر سقوط این تیم را  تهدید می‌کند. راه آهن هفته گذشته برابر  تیم ذوب آهن به برتری دست یافت تا وضعیت خود را تا حدودی در جدول بهبود بخشد این تیم در حال حاضر در مکان  سیزدهم جدول قرار دارد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با راه آهن تهران ساعت  15.30 دقیقه روز پنج شنبه یکم اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول