اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

اجرای طرح «تفکیک در مبداء» افق تازه‌ای را در شهر ایجاد می‌کند

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: اجرای صحیح طرح «تفکیک در مبداء» افق تازه‌ای را در شهر ایجاد می‌کند.

اجرای طرح «تفکیک در مبداء» افق تازه‌ای را در شهر ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مدیر خدمات شهری و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان آن مجموعه از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بازدید کردند.

مجتبی منتظری در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌ها و وظایف سازمان، بازیافت پسماند‌های خشک را مهم و لازم دانست و خاطرنشان کرد: اجرای صحیح  و اصولی طرح «تفکیک در مبداء» در شهر می‌تواند افق‌های تازه‌ای پیش روی ما قرار دهد و مباحث علمی و کارشناسی روز دنیا را به لایه‌های درونی بازیافت و تبدیل مواد تزریق کند.

به گفته وی، بخشی از رسالت سازمان مدیریت پسماند در حوزه‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی و زیربنایی است و باید به سمتی حرکت کنیم که سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی به صورت خودجوش برای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از تشدید آلودگی هوا بسیج شوند و این مهم جز با پیشرو بودن متولیان، شدنی نیست.

منتظری با اشاره به طرح‌های سازمان، بازیافت را گامی در راستای کاهش هزینه‌های جاری و صرفه‌جویی در استفاده از منابع طبیعی و آسیب بیشتر به محیط زیست ارزیابی کرد و گفت: تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن دغدغه‌ها میان سازمان‌های مدیریت پسماند کشور می‌تواند در دستیابی به موفقیت‌های کشور در حوزه مدیریت پسماند به عنوان یک تجارت سودآور اقتصادی و صنعت پاک مؤثر باشد.

در ادامه برنامه این بازدید، گروه اعزامی از سطح شهر، ایستگاه‌های خدمات شهری، ستادها و مجتمع بازیافت، پردازش و دفن مهندسی بهداشتی محمدآباد دیدن کردند و همچنین مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان و هیئت همراه با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، در جریان گزارش عملکرد این سازمان و همچنین مهم‌ترین اولویت‌های کاری و نحوه واگذاری فعالیت‌های اجرایی سازمان به بخش خصوصی قرار گرفتند.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول