اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش الی بیت ‌المقدس در یزد برگزار می‌شود

رزمایش الی بیت‌المقدس به منظور آزمایش توان و عکس‌العمل نیروها در زمان وقوع بحران در یزد برگزار می‌شود.

رزمایش الی بیت ‌المقدس در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فرماندار یزد، ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در یزد اظهار داشت: برگزاری این رزمایش فرصتی برای آزمایش توان و عکس‌العمل به موقع نیروها در زمان بروز بحران است و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان برای انجام هرچه بهتر این رزمایش تلاش کنند.

فرماندار یزد، هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی بسیجیان دانست و تصریح کرد: در این رزمایش بسیجیان آموخته‌های خود را به‌ صورت عملی اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، اول و دوم اسفندماه افزود: در این مدت گردان‌های منتخب در موقعیت شهید رشیدی طرح‌های پیش‌بینی شده از قبیل کنترل معابر، ‌حفاظت از مناطق و مکان‌های حساس و مهم را در دستور کار قرار خواهند داد.

سیفی اظهار داشت: ملتی که بخواهد توان داشته باشد در مقابل آفندها و عملیات‌های روانی و نظامی دشمن مقابله نماید باید خود را از هر جهت آماده مقابله کند.

فرماندار یزد تاکید کرد: فضای شهر برای برگزاری این رزمایش آماده است و از امکانات شهر برای برگزاری رزمایش استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2464/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول