اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله‌الحسین خوی خبر داد

برگزاری رزمایش گردان‌های الی‌ بیت‌المقدس در خوی

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله‌الحسین خوی گفت: رزمایش گردان‌های الی ‌بیت‌المقدس در خوی برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش گردان‌های الی‌ بیت‌المقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، سردار احد بابازاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس سال 92 همزمان با پنج استان کشور در روزهای دوم و سوم اسفند در منطقه عمومی خوی برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین (ع) خوی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش، افزود: ایجاد شرایط و موقعیت لازم برای فرماندهان بسیج، سازماندهی نیروهای مرتبط با بسیج و توسعه واحدهای به‌کار گیرنده ظرفیت‌های محلی، ایجاد تجسم عینی از تهاجم دشمن، تلاش برای روزافزون کردن تلاش‌های بسیج، مقابله با سناریوهای احتمالی دشمن از اهداف این رزمایش است.

وی خاطرنشان کرد: بالا بردن میزان هوشمندی نیروهای بسیج در برابر ترفندهای روانی دشمن، آشنایی با توطئه‌های دشمن و جنگ‌های نوین، شناسایی بسترهای تهدید و ایجاد هماهنگی به جهت کاهش نقاط آسیب پذیر، هدایت بر آموزش‌های نظامی اعضای بسیج، ایجاد تمرینات ناحیه شهری از اهداف این رزمایش به شمار می‌آید.

بابازاده ادامه داد: این رزمایش با شرکت 22 گردان و در دو روز، که در روز اول با عنوان دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل و روز دوم آن با برگزاری صبحگاه مشترک ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/61009/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول