اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اعتقادات وهابی‌ها شرک کامل است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه وهابی‌های عربستان با دین مبارزه و در اختیار صهیونست‌ها هستند، گفت: اعتقادات وهابی‌ها شرک کامل است.

اعتقادات وهابی‌ها شرک کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان عازم حج عمره مفرده استان کردستان اظهار کرد: نخستین خانه بنا شده بر روی زمین توسط خداوند کعبه بود.

وی با بیان اینکه کعبه محور وحدت تمام انسان‌ها است، تصریح کرد: همه عالم وظیفه دارند به این خانه رو کنند و مرکزیت و محور همه انسان‌ها خانه کعبه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: آیات و نشانه‌های خداوند فراوان و هر کدام انسان را به مسیر درست رهنمون می‌کند.

شاهرودی با اشاره به اینکه عنایت خداوند به بندگان خاص خود است گفت: شیطان همواره قصد مخالفت با خداوند را دارد و بندگان را وسوسه می‌کند و در واقع شیطان خود قدرت ندارد و تنها وسوسه می‌کند و این انسان است که فریب این وسوسه‌ها را خورده و به شیطان قدرت می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه وهابی‌های عربستان با دین مبارزه و در اختیار صهیونست‌ها هستند گفت: آنها آثار پیامبر در این سرزمین مقدس را نفی می‌کنند.

شاهرودی افزود: آیات الهی در منزل پیامبر نازل شده اما وهابی‌ها شکل بدی به این خانه داده‌اند و متأسفانه نماد شیطان را به برجی تبدیل کرده‌اند که بر روی کعبه سایه می‌اندازد.

وی با اشاره به اینکه سازنده این برج یک معمار یهودی ایتالیایی بوده است خاطرنشان کرد: اعتقادات وهابی‌ها شرک کامل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جوانان مهمان خداوند در سفر معنوی حج هستند گفت: سه شرط شامل استطاعت بدنی، مالی و فراهم بودن مقدمات برای تشرف به حج لازم است.

شاهرودی با اشاره به اینکه بسیاری دو شرط نخست را دارند تصریح کرد: اما شرط سوم به دلیل سهمیه‌بندی و محدودیت‌ها برای همه فراهم نیست.

وی حج را از واجبات اسلام دانست و افزود: کسانی که به حج اعتقاد نداشته باشند کافر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه همه باید پیامبر را دوست داشته باشند خاطرنشان کرد: تا زمانی که کعبه برپا است دین هم پابرجا خواهد بود.

شاهرودی با بیان اینکه باید حج به عنوان دروازه‌ خوبی‌ها در باقی عمر انسان مدنظر قرار گیرد ابراز امیدواری کرد دانش‌آموزانی که به حج اعزام می‌شوند از برکات این سفر بزرگ معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/79012/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول