اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با جدیت پیگیری می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: کلیه مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با جدیت و بکارگیری قوای موجود پیگیری می‌شود.

مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی ظهر امروز در نشستی با مسئولان مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، با بیان اهمیت فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: فرمانداری این آمادگی را دارد که با تمام قوا در راستای به ثمر نشستن اهداف شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان قرچک تلاش کند، به همین منظور برگزاری مداوم و به موقع جلسات این شورا را از اولویت‌های شهرستان می‌دانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های این شورا در شرق استان تهران بیان داشت: فرمانداری شهرستان قرچک همچنین در راستای تجهیز ساختمان و امکانات‌دهی به پلیس مواد مخدر شهرستان برنامه‌هایی مدنظر دارد که در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهند نشست.

گفتنی است در این نشست پیرامون ساماندهی اقدامات اجرایی و مسائل فرهنگی در سطح شهرستان قرچک، پیشگیری و درمان اعتیاد و مقابله با مافیای مواد مخدر، برگزاری جلسات شورای فرعی در فرمانداری، سرعت دادن به پیگیری مصوبات شورا، ساماندهی کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد و تقویت آنها، جمع‌آوری کمپ‌های غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضایی، پلیس و اداره بهزیستی تحت نظارت شورای هماهنگی بحث و تبادل نظر شد.

این گزارش حاکی است، این نشست با حضور روانبخش فلاح رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، محمد قاسم‌لویی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران، علیرضا تاجیک سعیدی کارشناس فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و علی احمدی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در محل فرمانداری برگزار شد.

همچنین در این نشست در ارتباط با گسترش جلسات آموزشی در سطح مدارس، مساجد و جامعه هدف شهرستان قرچک مطالبی بیان شد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول