اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قرچک:

قرچک بیش از هر چیز دیگری نیازمند همدلی مردم و مسئولان است

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: قرچک بیش از هر چیز دیگری نیازمند همدلی مردم و مسئولان است.

قرچک بیش از هر چیز دیگری نیازمند همدلی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی ظهر امروز طی دیدارهایی که با برخی رؤسای ادارات شهرستان داشت، اظهار داشت: قرچک یک شهرستان تازه تأسیس است و برای توسعه آن باید قدم‌های بلند و سریع برداشت اما آنچه این منطقه بیش از هر چیز دیگر بدان نیازمند بوده، همدلی مردم و مسئولان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی از ارتقای این منطقه به شهرستان نمی‌گذرد، مردم هنوز به مطالبات قانونی خود دست نیافته و هنوز انتظارات آنان برآورده نشده است به همین دلیل باید با اتخاذ تدابیر مناسب نسبت به استقرار ادارات شهرستان اقدام کرده و برنامه‌ریزی‌ها طوری صورت گیرد که مردم بتوانند در کم‌ترین زمان شاهد تحقق خواسته‌های خود باشند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان قرچک دارای مسئولان و مردمی فهیم و انقلابی است، اضافه کرد: صبر و بردباری مردم کشور بر مشکلات ستودنی است، مردم قرچک نیز انسان‌های شریف و صبوری هستند که همواره پایبندی خود را به نظام ثابت کرده و بر مشکلات فائق آمده‌اند، همچنین خرسندیم که تعامل مناسبی بین آنها و مدیران وجود دارد، این تعامل راه را برای توسعه بهتر شهرستان همواره می‌کند و باعث می‌شود کارها روند خوبی را طی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه وجه ممیزه جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها در این است که مسئولان خود را از مردم بیگانه نمی‌دانند، یادآور شد: مسئولان باید با مردم ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ داشته و با ارائه گزارش‌های عینی، آنان را در جریان روند انجام امور قرار دهند، یقیناً این کار انتظارات به ‌حق مردم را برآورده می‌کند و به طور قطع مشارکت بیشتر مردم در اداره امور را افزایش خواهد داد.

این مسئول افزود: آنچه در این شهرستان اولویت کاری بنده قرار گرفته قانون‌مداری است، همه می‌دانیم اگر به قانون پایبند نباشیم ارزشمندترین زمان‌ها از دست خواهند رفت، با عمل به قانون است که می‌توانیم عملکردی ارزشمند داشته باشیم و آرامش و رفاه را به مردم هدیه کنیم. در درجه اول نیز مسئولان باید پایبند به قانون باشند و قبل از همه و بیش از همه به قانون احترام بگذارند.

وی ابراز داشت: این شهرستان دارای پروژه‌های مهمی است که نیمه تمام مانده‌اند، بناست روند تمام آنها مورد بررسی قرار گیرد و از این رو تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا آنها به سرانجام برسند تا از حجم مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف کاسته شود.

گفتنی است، صادقی با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی مدیران شهرستان در یک سال اخیر، خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی شد.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول