اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس:

سرانه مصرف برق استان بوشهر از میانگین کشوری هم بالاتر است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای بوشهر و فارس گفت: سرانه مصرف برق استان بوشهر از میانگین کشوری و از میانگین استان فارس نیز بیشتر است.

سرانه مصرف برق استان بوشهر از میانگین کشوری هم بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا مشفقیان صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق بوشهر با حضور استاندار اظهار داشت: در توسعه خطوط 400 کیلوولت در سال 85 542 کیلومتر و در سال گذشته 861 کیلومتر عملکرد داشتیم که نشان از رشد 59 درصدی دارد.

وی بیان کرد: در زمینه توسعه خطوط 230 کیلوولت نیز 40 درصد رشد داشتیم و در زمینه طول خطوط فوق توزیع از سال 85 تا 91 21 درصد رشد داشتیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس تصریح کرد: ظرفیت پست‌های فوق توزیع استان بوشهر در چند سال اخیر دو برابر شده است، ضمن اینکه شبکه‌های برق در بوشهر و فارس مرزهای متفاوتی نیز دارند.

مشفقیان اضافه کرد: سرانه مصرف برق استان بوشهر از میانگین کشوری و از میانگین استان فارس نیز بیشتر است. سال 85 وضعیت مالی خوب بود و پروژه‌ها نیز به خوبی اجرا می‌شد اما در یکی دو سال گذشته وضعیت اعتباری مطلوبی نداشتیم هرچند در شش سال اخیر 17 ایستگاه برق در بوشهر ایجاد شده که دو مورد آن 400 کیلوولت بوده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس گفت: بوشهر در زمینه زیرساخت‌های شبکه برق وضعیت بسیار مطلوبی در کشور دارد بنابراین انتظار است با وجود این ظرفیت‌ها مسئولان استانی نسبت به حل مشکلات برق استان توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز با اشاره به وضعیت تامین برق در استان بوشهر گفت: در سال‌های اخیر با وجود مشکلات مالی اما تلاش شد تا خاموشی کمتری را در استان بوشهر داشته باشیم.

سیدرضا رضوی افزود: وضعیت خاموشی برق در استان بوشهر در دو سال اخیر قابل مقایسه با سال‌های قبل از آن نیست و دلیل این امر هم این است که با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به تامین برق مورد نیاز استان کردیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول