اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

بانک‌های عامل برای رفع مشکلات با واحدهای تولیدی همکاری کنند

استاندار مرکزی بر همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر رشد و توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی این استان تأکید کرد.

بانک‌های عامل برای رفع مشکلات با واحدهای تولیدی همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد حسین مقیمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه رفع مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان مرکزی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی با هدف تحقق شعار حماسه اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و تقویت تولید ملی بر برداشتن مشکلات از سر راه تولید کنندگان و زمینه سازی برای تحقق حماسه اقتصادی تأکید کرد.

وی، یکی از راه‌های توسعه پایدار و حل بسیاری از مشکلات جامعه و کاهش بیکاری را در گرو توسعه کار و تولید و افزایش سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به مشکلات اقتصادی و اشتغال موجود نباید اجازه دهیم کارخانه‌های تولیدی که اشتغال بالایی دارند تعطیل شوند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه ایجاد یک شغل در استان 300 میلیون تومان می‌باشد و با توجه به وضع اقتصادی کشور باید در رفع مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کرد تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

مقیمی همچنین بر اجرای مصوبات جلسات اداری و بازدیدهای شهرستانی تأکید کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری و اجرای مصوبات مرتبط با خود هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی فرصتی برای حل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی صنعتی است، افزود: با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌ها می‌توان اقدامات مناسبی در راستای مرتفع کردن بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

استاندار مرکزی به مدیران ذیربط و بانک‌های عامل نیز تاکید کرد که برای رسیدن به هدف مهم پویایی بخش تولید و اشتغال در استان رویه کمک و فرصت دادن به واحدهای دارای مشکل را در پیش بگیرند.

در این جلسه عمده مشکلات 8 واحد بزرگ تولیدی استان که اغلب مشکل بدهی‌های معوقه به بانک‌های عامل، تامین سرمایه در گردش برای تداوم تولید، بدهی به تامین اجتماعی، بدهی‌های معوقه مالیاتی و استمهال تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بود با حضور استاندار بررسی و به تصویب رسید.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول