اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر دبیر مجمع نمایندگان مازندران از فرمانده کل سپاه

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در پیامی از فرمانده کل سپاه پاسداران در امدادرسانی به مناطق بحران‌زده سرما در غرب مازندران تقدیر کرد.

تقدیر دبیر مجمع نمایندگان مازندران از فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی در پیامی به سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات و تلاش سپاه در بحران برف غرب مازندران تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام آورده است: مردم انقلابی و صبور غرب مازندران که به واسطه بارش بی‌سابقه برف با بحران سفید مواجه شدند، سپاسگزار خدمات و تلاش‌های بی‌شائبه همه خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی هستند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای بحران با حضور مستمر و بسیج همه امکانات و توان در منطقه حضور یافت و نقشی فعال و قابل تقدیر در حل مشکلات ناشی از بحران ایفا کرد.

لاشکی ابراز داشت: اگر چه گستردگی بحران برف در غرب مازندران مستلزم تمهید امکانات و امداد ملی بوده است اما با درایت و سخت‌کوشی سپاهیان و بسیجیان سرافراز به ویژه سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران رنج این بحران در کمترین زمان ممکن از سر مردم متعهد، صبور و انقلابی‌مان برداشته شد.

وی گفت: روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان در جهت تسکین آلام مردم منطقه و کمک رسانی به موقع به امت حزب الله ستودنی است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از مردم صبور منطقه با تشکر از همه زحمات و تلاش‌های خداپسندانه و جهادی انتظار دارم کماکان مناطق محروم غرب مازندران مورد عنایت قرارگاه بسیج سازندگی قرار گیرد.

وی متذکر شد: مردم متعهد و صبور منطقه با وجود همه مشقات متاثر از بحران برف با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مراتب دلدادگی و عشق خود را نسبت به آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری ابراز داشتند.

احمدی یادآور شد: مراتب سپاسگزاری مردم ولایی غرب مازندران را از تمامی فرماندهان و خادمان ساعی سپاه پاسداران استان مازندران اعلام فرمائید و به نحوی که صلاح می دانید از این عزیزان تقدیر به عمل آورید.

انتهای پیام/86019/ک/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول