اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

هزینه 2 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از هزینه 2 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان خبر داد.

هزینه 2 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد امام خمینی در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تامین آینده بهتر برای آن‌هاست، افزود: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طارم با اشاره به بیمه 329 خانوار طارمی تصریح کرد: طی سال گذشته برای بهره‌مندی این تعداد خانوار از بیمه بیش از 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی از جمله مزایای این نوع بیمه‌ها است.

صفری از ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی طارم به منظور ارتقای سطح سلامت مددجویان این نهاد اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کند.

وی با اشاره به برخی از بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین بیماری‌هایی که دارای هزینه‌های سنگین از نظر درمان هستند، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی برای جلوگیری از تحمیل هزینه بیشتر به مددجویان و همچنین سالم‌سازی جامعه هدف، خدمات درمانی و بهداشتی به آن‌ها ارائه می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طارم با اشاره به اینکه فعالیت‌های بهداشتی و درمانی این نهاد محدود به موارد مذکور نیست، گفت: کمیته امداد امام خمینی علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد به نحوه تغذیه کودکان زیر 6 سال نیز توجه ویژه داشته و در این زمینه اقدامات مختلفی را انجام و خدمات بسیاری را ارائه کرده است.

این مسئول همچنین از اجرای طرح شفا خبر داد و ادامه داد: این طرح نیز در قالب تامین هزینه‌های درمان برای بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی اجرا و در راستای آن کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/73005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول