اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خواستار شد

ضرورت اطلاع‌رسانی شرکت‌های بیمه‌ برای ایجاد آرامش در جامعه

معاون استاندار کرمان گفت: شرکت‌های بیمه باید اطلاع‌رسانی لازم را برای آگاه‌سازی مردم در تامین آرامش آنها انجام دهند.

ضرورت اطلاع‌رسانی شرکت‌های بیمه‌ برای ایجاد آرامش در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در نخستین همایش بیمه تکافل که در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: سلامت و امنیت روانی انسان‌ها در مکتب اسلام سفارش شده و روایات متعددی در باب توجه به سلامت روانی آمده است.

وی تصریح کرد: انسان‌ها با مراقبت‌های خود به طور معمول حافظ سلامت روان خود هستند، اما در قبال بروز حوادث ناخواسته و غیرمترقبه این مسئولان و شرکت‌های بیمه‌ای هستند که می‌توانند آرامش را به مردم باز گردانند.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه پیچیدگی‌های بیمه‌ای برای مردم دردسرساز است، گفت: شرکت‌های بیمه باید در تعهدات و وظایف خود با آسان‌سازی مفاد بیمه‌ای در ایجاد آرامش در جامعه اثرگذار باشند.

مهرشاد ابراز داشت: اطلاع‌رسانی از مزایای بیمه و قوانین تامین آرامش شرکت‌های بیمه‌گر برای مردم اهمیت دارد و آگاه‌سازی در این زمینه باید متناسب با خواسته‌های مردم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه در زندگی مردم نقش مهمی دارند، عنوان کرد: بسیاری از مردم در ازای پرداخت حق بیمه از دریافت خسارت‌ از شرکت‌های بیمه‌گر ناراضی هستند، مردم بیمه را به عنوان یک سرمایه‌گذاری قبول دارند و باید بهره‌مندی از این سرمایه برای مردم ملموس باشد.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از مردم در مناطق مختلف از مزایای بیمه آگاه نیستند و شرکت‌های بیمه‌گر باید با تبلیغات و آگاه‌سازی لازم مردم را برای بیمه شدن مطلع کنند.

انتهای پیام/80028/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول