اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

نگاه به موضوع پژوهش باید عمیق‌تر باشد

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه اهداف بلندی در نظام برنامه‌ریزی کشور در بحث پژوهش در نظر گرفته شده است گفت: نگاه به بحث پژوهش عمیق‌تر باشد.

نگاه به موضوع پژوهش باید عمیق‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا قیاسی ظهر امروز در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان با بیان اینکه عمده‌ نیاز نظام برنامه‌ریزی کشور، تنها به دستگاه‌های اجرایی مربوط نمی‌شود، اظهار کرد: باید به خروجی پژوهش‌ها توجه کنیم تا در بخش‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، اشتغال و ارزش افزوده اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه باید به مسیر اصلی پیشرفت برسیم اذعان کرد: دولت زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم می‌کند و دستگاه‌های اجرایی باید با آینده‌نگری، از نتایج پژوهش‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید با سرعت در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

وی بیان کرد: یکی از این راه‌ها تلاش و پژوهش در بخش‌های مختلف به ویژه در دانشگاه‌ها، ادارات و... است.

در این جلسه 25 عنوان طرح پژوهشی مطرح شد که 19 طرح مربوط به آموزش و پرورش، چهار طرح مربوط به سازمان بسیج و دو طرح هم مربوط به سازمان ثبت احوال استان بود.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان همدان نیز در تشریح طرح بررسی عوامل موثر بر افزایش پذیرش و اقبال عمومی به کارت هوشمند ملی توسط شهروندان و ارائه چارچوب‌های مناسب، گفت: صدور کارت ملی هوشمند علاوه بر صرفه‌جویی در وقت نیز از امور جعل کارت جلوگیری می‌کند زیرا تنها دستگاه‌های دولتی دسترسی به دستگاه‌های نصب این کارت‌ها را دارند.

حسین اسماعیلی افزود: به منظور گسترش خدمات دولت الکترونیک و فنآوری اطلاعات بر اساس بند "د" ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه ثبت احوال باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط نسبت به تکمیل پایگاه اطلاعات هویتی اقدام و نسبت به صدور کارت هوشمند ملی تا پایان برنامه برای یک میلیون و 400 هزار نفر افراد بالای 15 سال اقدام کند که تاکنون 2 هزار نفر این کارت را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/2499/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول