اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابخانه‌های عمومی مرکز فعالیت‌های پژوهشی جوامع است

مدیرکل‌ کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در همه کشورها کتابخانه‌های عمومی به عنوان مرکز فعالیت‌های پژوهشی و قطب فرهنگی جوامع مطرح است و این مهم باید در کشور ما نیز نهادینه شود.

کتابخانه‌های عمومی مرکز فعالیت‌های پژوهشی جوامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دائمی پوستر «خرداد حادثه‌ها» اظهار داشت: نمایشگاه دائمی پوستر «خرداد حادثه‌ها» در بخش مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با موضوع نگاهی به تحولات دوران انقلاب و دفاع مقدس در بخش مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل برپا شده است و سعی دارد با تداعی تصویر چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تحولات دوران پس از آن نسل جدید و علاقه‌مندان به فرهنگ مکتوب را به شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بیشتر آشنا کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: بازدید علاقه‌مندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از نمایشگاه‌های کتاب برگزار شده در سطح کتابخانه‌های عمومی چشمگیر بوده و قابل تقدیر و مایه خرسندی است.

فرهمندامین گفت: مطمئناً این نمایشگاه‌ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی ارزش‌های انقلاب و نیز آشنایی جوانان با تحولات دوران انقلاب اسلامی مفید بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول همچنین در پایان سخنان خود با اعلام مجدد آمادگی کتابخانه‌های عمومی جهت برگزاری مشترک مراسم‌ها و طرح‌های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی با سایر نهادها اذعان داشت: در همه کشورها کتابخانه‌های عمومی به عنوان مرکز فعالیت‌های پژوهشی و قطب فرهنگی جوامع مطرح است و این مهم باید در کشور ما نیز نهادینه شود.

انتهای پیام/62005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول