اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اهتمام دولت تدبیر و امید به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در قم

استاندار قم بر اهتمام دولت تدبیر و امید در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

اهتمام دولت تدبیر و امید به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان بر اهتمام دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قم در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مراکز حوزوی قم امروز به صورت مجازی در حال ترویج فرهنگ اسلامی در دنیا هستند.

وی با اشاره به اولویت مباحث فرهنگی در شهر مقدس قم و تبدیل این استان به الگوی مدنیت و فرهنگ در دنیا افزود: این استان با وجود بیش از 2 هزار واحد صنعتی فعال در بخش صنعتی کشور پیشتاز است.

استاندار قم ساخت نخستین بندر خشک کشور در منطقه اقتصادی سلفچگان با ظرفیت‌های عظیم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی خصوصی، نخستین شهرک چاپ و نشر و نخستین شهرک فناوری اطلاعات کشور از دیگر ظرفیت‌های ویژه استان در بحث سرمایه‌گذاری هستند بنابراین می‌توان گفت زیرساخت‌های توسعه استان در همه زمینه‌ها مهیا شده است.

وی قرار داشتن قم در شاهراه مواصلاتی کشور را از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد استان دانست و عنوان کرد: اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر از قم از دیگر ظرفیت‌هایی است که به این استان تراز ملی داده است.

صالحی‌منش با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری همواره یکی از موانع سرمایه‌گذاری در کشور بوده است، گفت: در آغاز فعالیت خود در استان قم به رفع این موانع و تلاش در امر مکانیزاسیون امور اهتمام داشته‌ام؛ امروز ارائه خدمات الکترونیکی اولویت اصلی مسئولان استان باید باشد.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول