اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به حفظ و اشاعه ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی توسط زنان، گفت:‌ زنان نقش قابل توجهی در انقلاب اسلامی داشتند و این نقش غیرقابل انکار است.

نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مریم جمشیدی ظهر امروز در همایش گردهمایی بزرگ زنان فرهیخته در سینما سپهر ساری، اظهار داشت: امروز در جامعه ناهنجاری داریم و ارزش‌ها تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه باید از فرزندان خود نگهداری کنیم و خانواده‌ها را نجات دهیم، تصریح کرد:‌ باید تلاش کنیم این هنجار‌ها کنترل شده و در نهایت کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه اساسی‌ترین کار ما باید کاهش ناهنجاری‌ها و حفظ کیان خانواده باشد، افزود: آرزو دارم بانوان سرزمین من شاداب‌تر و سالم‌تر زندگی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه از طریق آموزش باید بتوانیم موجی از مسائل اجتماعی را ترویج دهیم، متذکر شد: ناامنی‌ها و نگرانی‌های زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست را با افزایش توانمندی‌های آنها رفع کنیم.

وی با تاکید بر آموزش زنان و دختران به مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی، خاطرنشان کرد: زنان بزرگ و نام‌آوری در استان داریم که می‌توانند الگوی دیگران در رسیدن به اهداف بلند باشند.

جمشیدی با اشاره به حفظ و اشاعه ارزش‌های انقلاب‌ اسلامی توسط زنان، گفت:‌ زنان نقش قابل توجهی در انقلاب اسلامی داشتند و این نقش غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه آموزش زنان روستایی می‌تواند توسعه همه‌ جانبه روستایی را منجر شود، تصریح کرد: زنان ما حماسه‌هایی آفریده‌اند که شاید هنوز صدای آنها به جایی نرسیده باشد و برای تقدیر از این زنان باید به روی پاهای خود بایستیم و قیام کنیم.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول