اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خواستار شد

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سنندج

فرماندار سنندج خواستار تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شد و گفت: نباید مشکلات جزئی موجب متوقف شدن پروژه‌ها شود.

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل پیش از ظهر امروز در نشستی که با مسئولان ادارات برق و شهرداری شهرستان داشت، گفت: حل نشدن مشکلات جزئی موجود در پروژه‌ای همچون روشنایی، شیرینی‌ آن را بر کام مردم تلخ می‌کند.

وی ادامه داد: باید با تلاش و برنامه‌ریزی درست در اسرع وقت پروژه‌های مهم این شهرستان کامل شده تا مردم هرچه ‌زودتر از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار سنندج مشکلات جزئی موجود در پروژه‌های این شهرستان را غیرقابل توجیه دانست و متذکر شد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در حد امکانات خود تا جایی که توان دارند مشکلات موجود در این پروژه‌ها را حل کنند.

وی با بیان اینکه حفاری و فونداسیون این پروژه‌ها بر عهده‌ شهرداری و با نظارت اداره راه است، گفت: اداره برق نیز باید همکاری لازم را برای حل مشکل این پروژه‌ها داشته باشد.

فرماندار سنندج خواستار شد: باید در اسرع وقت مشکلات پروژه‌های کمربندی آبیدر، بلوار دکتر حسینی و تامین اجتماعی حل شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات کمربندی آبیدر و بلوار دکتر حسینی باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: باید هرچه زودتر معضلات بلوار تامین اجتماعی نیز رفع شود.

فرماندار سنندج تصریح کرد: هر نوع کم‌کاری در اجرا و بهره‌برداری از این پروژه به عهده شهرداری است.

میرزایی‌اصل اتفاق در این مسیرها را غیرقابل جبران عنوان کرد و گفت: این مهم ناتوانی مدیریت مجموعه استان و شهرستان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نگذاریم خدماتی که ارگان‌های مربوطه انجام می‌دهند زیر سئوال برود، اظهار کرد: شهرداری متولی مدیریت شهری است و باید در این راستا خدمات خود را پیش ببرد.

فرماندار سنندج در ادامه خواستار تعامل بیش از پیش ادارات برق و شهرداری برای رفع مشکلات این پروژه‌ها شد.

انتهای پیام/79019/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول