اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‎نور استان زنجان تاکید کرد

تلاش برای جذب بودجه غیر عمرانی در راستای رفع مشکلات دانشگاه پیام‎نور

رئیس دانشگاه پیام‎نور استان زنجان با تاکید بر جذب بودجه غیر عمرانی دانشگاه پیام‎نور گفت: تلاش کنیم بودجه در موعد قانونی جذب و در راستای رفع مشکلات بخش‌های مختلف دانشگاه صرف شود.

تلاش برای جذب بودجه غیر عمرانی در راستای رفع مشکلات دانشگاه پیام‎نور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی صبح امروز در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‎نور زنجان که به میزبانی مرکز ابهر برگزار شد، با اشاره به لزوم فعال‎سازی کمیته‌ها در این دانشگاه اظهار داشت: کمیته‌ها به دو کمیته آموزشی، فرهنگی، فناوری و کمیته اداری، مالی، عمرانی تقسیم‎بندی شده تا با حضور فعال روسای مراکز و واحدها تصمیم متناسبی اتخاذ شود و نیازی به افزایش این کمیته‌ها نیست.

وی تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده توسط اعضای این دو کمیته به عنوان خروجی کل دانشگاه در تصمیم‎گیری‌ها لحاظ شود.

رئیس دانشگاه پیام‎نور استان زنجان، با اشاره به تقویت زیرساخت‌های رایانه‌ای استان ادامه داد: با توجه به بسترهای موجود باید بتوانیم مراکز و واحدها را در این حوزه تقویت کنیم.

این مسئول با تاکید بر جذب بودجه غیر عمرانی دانشگاه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که این بودجه در موعد قانونی جذب و در راستای رفع مشکلات بخش‎های مختلف دانشگاه صرف شود.

موسوی در ادامه خطاب به روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی اضافه کرد: مسائل و مشکلات باید به صورت شفاف و با تعامل و همکاری مسئولان در داخل دانشگاه حل شود و مدیران وارد حوزه‌های دیگر نشده و در بخش‌های دیگر دخالت نداشته باشند.

وی همچنین بر افزایش تعامل مراکز و واحدها با بخش عمرانی دانشگاه تاکید کرد و متذکر شد: دانشگاه یک مجموعه منسجم است که به وضعیت موجود قانع نبوده و دغدغه همه افراد آن ارتقاء است که باید تلاش کنیم با فعال کردن کمیته‌ها مشکلات دانشگاه را به خوبی حل کنیم.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول