اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

ساختمان دانشگاه پیام نور بشرویه به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرستان بشرویه افتتاح شد.

ساختمان دانشگاه پیام نور بشرویه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور بشرویه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در مقایسه با دیگر مراکز آموزش عالی استان زمینه جذب دانشجو در سطح بالاتری قرار دارد.

مهدی ثقفی سرانه فضای آموزشی برای دانشجویان استان را 4.2 عنوان کرد و ادامه داد: خراسان جنوبی در زمینه فراهم آوردن فضاهای آموزشی مجهز برای دانشجویان در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

وی متذکر شد: دانشگاه پیام نور موسسه‌ای مردم نهاد است و برای فراهم آوردن فضاهای مناسب آموزشی و همچنین تجهیزات و امکانات لازم برای تحصیل دانشجویان نیازمند مساعدت مسئولان و کمک مردم و خیرین است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تصریح کرد:‌ دانشگاه پیام نور بشرویه از سال 84 راه‌اندازی شده است و هم اکنون 600 دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

ثقفی افزود: ساختمان جدید این دانشگاه در دو طبقه با زیربنای یک‌هزار و 228 متر مربع  بنا شده و اعتباری معادل 100 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است که امیدواریم شرایط مناسب در خور شان دانشجویان این دانشگاه و همچنین زمینه جذب دانشجویان بیشتری در این منطقه فراهم آید.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول