اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان انتخاب رایزنان بازرگانی در بخش صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه گسترش تعاملات خارجی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌­های دیپلماسی تجاری ـ صنعتی کشور از مدیران مجرب و کارشناسان برجسته دعوت به همکاری می‌کند.

آغاز فراخوان انتخاب رایزنان بازرگانی در بخش صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، رحمان کرمی اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه گسترش تعاملات خارجی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و صنعتی با کشورهای جهان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌­های دیپلماسی تجاری ـ صنعتی کشور از مدیران مجرب و کارشناسان برجسته در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌­های تابعه، دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: واجدان شرایط و علاقمندان به  فعالیت در بخش وابستگی بازرگانی نمایندگی­‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آذربایجان، پاکستان، قطر، لبنان، اسپانیا، صربستان، آلمان، روسیه، اکراین، اندونزی، مالزی، چین، کره جنوبی، ویتنام، آفریقای جنوبی، مصر، کنیا، برزیل، افغانستان، عمان، امارات، ترکیه، الجزایر، هندوستان، ترکمنستان، می‌­توانند با مراجعه به لینک فراخوان انتخاب رایزنان بازرگانی در بخش رویدادها نام‌نویسی کنند.

کرمی ادامه داد: علاقمندان برای نام‌نویسی به تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران به آدرسwww.tpo.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم و ارسال آن به همراه تصویر آخرین حکم کارگزینی، به پست الکترونیک representation@tpo.ir و یا تحویل به دبیرخانه سازمان واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران،  ساختمان میلاد طبقه اول حداکثر تا پایان بهمن ماه 1392 اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:‌ تسلط کامل به زبان انگلیسی (مکالمه، خواندن و نوشتن) و آشنایی با زبان محلی کشور هدف، کارمند رسمی یا پیمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت­‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌­های تابعه، مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مدیریت بازرگانی، اقتصاد، مهندسی و فناوری اطلاعات (IT)، سابقه کار مفید مرتبط با بازرگانی خارجی و مدیریت (حداقل 5 سال) از شرایط  رایزنان علاقمند است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت  کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22663897  تماس بگیرند.

انتهای پیام/68001/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول