اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

نسخه‌ای اورژانسی برای نجات دریاچه ارومیه پیچیده شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای نجات و زنده نگه‌داشتن دریاچه ارومیه، نسخه‌ای اورژانسی از سوی کارگروه نجات این دریاچه تدوین شود.

نسخه‌ای اورژانسی برای نجات دریاچه ارومیه پیچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در نشستی با حضور چند تن از کارشناسان داخلی و خارجی در تبریز اظهار کرد: در خصوص نجات این دریاچه و جلوگیری از فاجعه زیست محیطی، نباید جزیره‌ای عمل کرد و نتایج تمام همایش‌ها و کارگروه‌ها باید در اختیار استان‌های مجاور این دریاچه قرار گیرد.

وی افزود: هیچ اقدامی در خصوص این دریاچه به موفقیت نخواهد رسید مگر اینکه مردم منطقه در برنامه‌ها مشارکت داده شوند.

پورمهدی بیان کرد: اولین کاری که در خصوص دریاچه ارومیه باید انجام شود، این است که تلاش کنیم تا این دریاچه را زنده نگه داریم و بعد برنامه‌های بلند مدت در خصوص آن اجرا کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: البته نسخه‌ای که برای نجات این دریاچه پیچیده می‌شود باید جامع باشد و از خطا و آزمون در این خصوص پرهیز شود.

وی گفت: امروزه علم برای هر مشکلی راه چاره‌ای دارد و به همین منظور و برای مشارکت دادن مشاوران خارجی باید فراخوانی در این خصوص داده شود تا بهترین و عملی‌ترین راه ممکن برای نجات دریاچه ارومیه اجرایی شود.

انتهای پیام/60001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول