اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خواستار شد

برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در مریوان

فرماندار مریوان خواستار برخورد قاطع نیروهای نظامی و انتظامی با قاچاقچیان و عوامل پخش و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شد.

برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله رشیدی‌پور صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هر سال با آگاهی بهتر و بیشتر وارد عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌شوند و با حضور آگاهانه خود حماسه‌های بزرگ خلق می‌کنند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی با بهره‌گیری از انواع رسانه‌های جمعی به ویژه ماهواره تمام تلاش خود را برای ایجاد نگرش منفی در اذهان عمومی بکار بسته است، اما ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان مریوان با حضور پرشور خود در عرصه‌های سرنوشت‌ساز همچون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه جاری نشان داده‌اند که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی با اشاره به معضل و مشکلات مصرف مواد مخدر در جامعه افزود: شهرستان مریوان در این زمینه جزو شهرستا‌ن‌های سفید است و مسئولان برای حفظ این جایگاه تمام توان و تلاش خود را بکار بسته‌اند.

فرماندار مریوان افزود: مصرف مواد مخدر حتی اگر به صورت تفریحی باشد، یک تهدید برای ورود به اعتیاد است که باید جوانان و نوجوانان را در این زمینه آگاه کرد تا از سوی افراد سودجو به دام اعتیاد کشیده نشوند.

وی در پایان سخنان خود خواستار برخورد قاطع نیروهای نظامی و انتظامی با عوامل پخش و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شد.

انتهای پیام/79017/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول