اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب قاینات خبر داد

اجرای 32 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در قاین

مدیر امور آب و فاضلاب قاینات گفت: در اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر قاین تاکنون 32 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و 4.5 کیلومتر خط اصلی انجام شده و هزار و 500 متر از خطوط اصلی جمع‌آوری دیگر باقی است.

اجرای 32 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، غلامعلی صحراگرد با بیان این‌که مجموع طول شبکه جمع‌آوری این شهر 127 کیلومتر برآورد شده است، اظهار داشت: احداث تصفیه‌خانه با ظرفیت 13 هزار متر مکعب از اولویت‌های این اداره است.

وی تصریح کرد: پساب تصفیه‌خانه فاضلاب قاین صرف امور کشاورزی و صنعتی می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب قاینات ادامه داد: در حال حاضر آب شرب شهرستان از طریق 22 حلقه چاه تامین می‌شود و 25 هزار و 831 نفر مشترک از خدمات آب شهری استفاده می‌کنند.

صحراگرد افزود: سال گذشته 5 میلیون و 854 هزار متر مکعب آب در شهرستان استحصال شد.

وی از حفر چاه در شهر قاین خبر داد و گفت: سال گذشته با اقدام‌های خوبی که در نصب شیرهای فشارشکن و اصلاح و بازسازی شبکه‌ها انجام شد، شاهد کاهش هدر رفت آب و اتفاقات بوده‌ایم، به گونه‌ای که 2 هزار و 858 حادثه سال گذشته به 2 هزار و 479 حادثه کاهش یافته است.

مدیر امور آب و فاضلاب قاینات کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی‌های متمادی سال‌های گذشته را عامل اصلی کاهش و افت آب سفره‌های زیرزمینی به ویژه از نظر کیفی عنوان کرد.

انتهای پیام/22482/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول