اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در 70 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر کلاس‌های حفظ قرآن در 70 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در 70 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

سیدرضا منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌های حفظ قرآن توسط 100 مربی در 70 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار و آموزش داده می‌شود.

وی با بیان‌ این که کلاس‌های حفظ قرآن از اردیبهشت ‌ماه امسال آغاز شده است، افزود: این کلاس‌ها در راستای آموزش افراد برای حضور در آزمون کتبی شفاهی قرآن بوده و تا هشت اسفند ماه امسال مسابقات شفاهی قرآن به اتمام می‌رسد و نتیجه طی فرم‌هایی به اداره کل اوقاف ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد برتر در این مسابقه در 10 رشته جزء 30 ، جزء 30 و یک، جزء 30 و یک و دو، جزء اول تا 15 و دو جزء اول و حفظ کل قرآن شرکت می‌کنند.

منصوری ابراز کرد: حفظ موضوعی قرآن در دو رشته حفظ 150 موضوع و حفظ کل کتاب قرآن از دیگر رشته‌های بوده که از آن آزمون برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که آزمون کتبی در 13 اسفند ماه امسال در چهار شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در صورت دوری راه و مسافت برای حضور شرکت‌کنندگان در مرکز استان، سئوالات آزمون فرعی نیز به مراکز آزمون ارسال می‌‌‌شود.

منصوری ادامه داد: 25 اسفند ماه ستاد استان با تصحیح برگه‌های آزمون امتیازات کتبی و شفاهی را طی فرم‌های خاصی به اداره کل ارسال کرده و در این آزمون برای افرادی که موفق به کسب 70 درصد امتیاز شوند، گواهی‌نامه صادر می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سفره حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله جایزه‌هایی بوده که به قید قرعه به پنج نفر از تمامی کسانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، اهدا می‌شود.

انتهای پیام/82014/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول