اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

پیگیر مشکل عدم آبرسانی از سد کوثر به گچساران هستیم

فرماندار گچساران گفت: پیگیر مشکل عدم آبرسانی از سد کوثر به گچساران هستیم.

پیگیر مشکل عدم آبرسانی از سد کوثر به گچساران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی امشب در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: گچساران شهرستانی بوده که به دلیل وجود منابع نفتی در آن همیشه با نفت معرفی شده است.

وی با بیان اینکه گچساران شهری است که نفت آن خوراک دیگر مناطق است، ادامه داد: همه کسانی که در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مسئولیت داشته‌اند، تا حد ممکن وظایف خود را انجام داده‌اند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در گچساران صنعتی به جز شرکت نفت وجود ندارد، عنوان کرد: در گچساران صنعتی که بتوان از آن کمک گرفت به جز شرکت نفت وجود ندارد.

وی با اشاره به جلسه استانی در خصوص وضعیت تأمین آب شرب گچساران، ابراز داشت: شاید من به عنوان یک شهروند نمی‌دانستم که ما هنوز یک لیتر از آب سد کوثر را برای استفاده نداریم و آب مصرفی ما از آب‌های زیرزمینی تأمین می‌شود که ممکن است در آینده با مشکل مواجه شویم.

فرماندار گچساران بیان کرد: در حالی که فاصله  گچساران تا سد کوثر حدود 19 کیلومتر است ما هیچ بهره‌ای از این نعمت خدادادی نمی‌بریم اما دیگر نقاط کشور از جمله بوشهر و بنادر همجوار از این آب استفاده می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: البته در جلسه استانی لزوم توجه به پیگیری و برطرف کردن موانع آبرسانی از سد کوثر به گچساران مطرح شد که به امید خدا با برطرف کردن موانع این مشکل برای همیشه برطرف شود.

وی در ادامه از مدیران ادارات و نهادها خواست تا گزارش کامل و جامعی از فعالیت‌ها، پروژه‌ها، بایدها و نبایدها و فرصت‌ها آماده کرده و آن را هفته آینده به فرمانداری گچساران ارسال کنند.

فرماندار گچساران در پایان خطاب به رؤسای بانک‌ها، تأکید کرد: لزوم توجه به تکریم ارباب رجوع و پرداخت تسهیلات با رعایت قانون اما بدون سخت‌گیری و اعمال بوروکراسی‌های اداری برای افراد بی‌بضاعت مورد توجه بیشتر بانک‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول