اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد

کشف بیش از 100 هزار نخ سیگار خارجی در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس از کشف بیش از 100 هزار نخ سیگار خارجی در شهرستان سلماس خبر داد.

کشف بیش از 100 هزار نخ سیگار خارجی در سلماس

شاهرخ بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: بیش از 100 هزار نخ سیگار قاچاق در سلماس کشف شده است.

وی افزود: این تعداد سیگار خارجی در 24 ساعت گذشته با اهتمام ماموران فرماندهی انتظامی سلماس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی سلماس در حین گشت زنی با مشکوک شدن به دو دستگاه خودروی سمند و پراید، اقدام به متوقف کردن آن کردند و در بازرسی‌های به عمل آمده این میزان سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

بختیاری تصریح کرد: با مشاهده خودروهای حامل بار قاچاق مأموران مرزی وارد عمل شده و خودروهای مذکور را متوقف کرده و توانستند سه نفر از متهمان را در این خصوص دستگیر کنند.

وی افزود: سودجویان قصد داشتند این مقدار سیگار خارجی را که از مبادی غیرقانونی وارد استان کرده بودند در بازار داخلی به فروش برسانند که با هوشیاری ماموران مواجه شده و اقدام آنان نیمه تمام ماند.

بختیاری خاطرنشان کرد: در بررسی از بار خودروها سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد و متهمان با تکمیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی سلماس در پایان با تشکر و تقدیر از همکاری مردم در جهت انجام هر چه بهتر ماموریت‌های پلیس، اظهار داشت: با وجود چنین مأموران مومن، متدین و متعهد در ناجا مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

انتهای پیام/61009/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول