اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد

کشف 240 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف 240 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در همدان خبر داد.

کشف 240 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در همدان

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالای دخانی قصد دارند با خودروهای تندرو از شهرهای مرزی غرب کشور اقدام به جابه‌جایی مقادیری کالا از محورهای مواصلاتی استان همدان کنند ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن تشدید اقدامات کنترلی و اعزام گشت به محورهای مواصلاتی جاده ملایر به همدان در ورودی شهر همدان مستقر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی، ضمن کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی رنگ که توسط یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره‌ای اسکورت می‌شد مشکوک شدند.

وی در ادامه بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران به حرکت خود ادامه داد که در نهایت با بکارگیری یکسری اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر توقیف و راننده آن دستگیر شد.

به‌گذر در پایان سخنانش گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو توقیف شده تعداد 240 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در مراجع قضایی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول