اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

هزینه‌کرد 35 میلیارد ریالی برای بازسازی منازل مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بیش از 35 میلیارد ریال برای احداث و تعمیر منازل مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی هزینه شده است.

هزینه‌کرد 35 میلیارد ریالی برای بازسازی منازل مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهزیستی آذربایجان غربی در راستای عمل به رسالت خود در تأمین زندگی مددجویان و معلولان زیر پوشش، اقدامات شاخصی در زمینه توانمندسازی و تهیه و تعمیر مساکن مددجویی انجام داده است.

وی با اشاره به عمده رویکرد بهزیستی استان در حمایت از مددجویان زیر پوشش خود، بر لزوم ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار در میان مددجویان و توانمندسازی آنان تأکید کرد و افزود: تهیه مسکن و حفظ معلولان و مددجویان از آسیب‌های مختلف اجتماعی نیز از جمله مهم‌ترین اهداف سازمان در حمایت از آنها است.

خدادوست در این راستا به خروج 16.5 درصدی مددجویان زیر حمایت از چرخه حمایتی بهزیستی استان اشاره و عنوان کرد: این مسئله در سایه تلاش‌ها و دلسوزی‌های کارکنان و مددکاران بهزیستی در ارائه خدمات لازم به مددجویان حاصل شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از هزینه‌کرد 35 میلیارد ریالی برای احداث، تعمیر و نوسازی مساکن مددجویان زیر حمایت بهزیستی استان خبر داد و بیان کرد: این میزان هزینه برای تعمیر و بهسازی 850 واحد مسکونی صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 70 واحد مسکونی مددجویی دیگر نیز در دست احداث است، خاطر نشان کرد: در این زمینه تلاش می‌شود تا حمایت‌ها و تسهیلات لازم برای احداث و بهسازی منازل مسکونی مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان به متقاضیان ارائه شود.

خدادوست با اشاره به قرارگیری در آستانه عید نوروز درباره پرداخت عیدی مددجویان گفت: در نظر داریم برابر مستمری ماهانه پرداختی به مددجویان، مبلغی را نیز به منظور عیدی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان پرداخت کنیم.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول