اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد

تحویل 4 هزار واحد مسکونی به مددجویان خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در 5 سال گذشته حدود 4 هزار واحد مسکونی در استان به مددجویان تحویل شده است.

تحویل 4 هزار واحد مسکونی به مددجویان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، تهمینه شکیب ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 44 واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان اظهار داشت: مسکن در گذشته برای مددجویان ما یک آرزو محسوب می‌شد اما با اقدامات بسیار خوبی که دولت‌ها در زمینه‌ ایجاد مسکن انجام داده‌اند اکنون مسکن به یک مطالبه تبدیل شده است.

وی افزود: در پنج سال گذشته حدود 4 هزار واحد مسکونی در استان به مددجویان تحویل شده است.

وی تأکید کرد: مددجویانی که مسکن گرفته‌اند از عزت نفس و استقلال بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند که این امر نشان‌دهنده‌ سیاست‌های درست نظام در زمینه‌ رفع مشکل مسکن بی‌پناهان جامعه است.

وی از مسئولان شهرستان تایباد خواست در کنار پروژه‌های مسکونی جمعی، یک پیوست فرهنگی را نیز ببینند.

وی گفت: بهزیستی برای همکاری در اجرای پیوست فرهنگی در کنار این مجموعه آمادگی دارد زیرا معتقد است تنها خانه و ساختمان، باعث توانمندسازی و استقلال مددجویان نمی‌شود بلکه باید به مسائل فرهنگی، ورزشی، هنری و دینی نیز پرداخته شود تا مددجویان به معنای واقعی به توانمندی روحی و روانی دست یابند.

در این مراسم محمد عارف عارفی، فرماندار تایباد نیز گفت: مدیریت بهزیستی خراسان رضوی تعامل بسیار خوبی با شهرستان‌ها دارد و مشکلات مددجویان را با دقت نظر خاص مورد بررسی قرار می‌دهد که مایه‌ تشکر مسئولان اجرایی و فرمانداران این مناطق شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان تایباد یک شهرستان مرزی محروم است که با توجه به روزانه 5 هزار تردد مرزی، پیشانی نظام محسوب می‌شود و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عارفی خاطرنشان کرد: کسانی که از این مرز وارد کشور می‌شوند با دیدن تایباد در مورد کل کشور قضاوت می‌کنند بنابراین رفع محرومیت از شهرستان باید با نگاه جدی‌تری دنبال شود.

وی از کمک 80 میلیون تومانی شهرداری تایباد به پروژه‌های مسکونی مددجویان بهزیستی قدردانی کرد و گفت: این کمک‌ها در قالب پروانه ساختمان، عوارض، زیرساخت‌ها و سایر کمک‌های عمرانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول