اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان:

30 نفر از مسافران کیش کارکنان و خدمتگزاران شهرداری هستند

شهردار همدان گفت: از مجموعه شهرداری همدان 45 نفر به مسافرت رفتند که 30 نفر آنها کارکنان و خدمتگزاران شهرداری هستند.

30 نفر از مسافران کیش کارکنان و خدمتگزاران شهرداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به دنبال انتشار خبری در ارتباط با سفر مدیران ستادی شهرداری به جای کارکنان، شهردار همدان توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این سفر 45 نفر از مجموعه شهرداری اعزام شدند که 30 نفر آنها از کارکنان و خدمتگزاران شهرداری بودند که شامل رانندگان اتوبوس، تاکسی، خدمات شهری، کارگران رفت و روب، کارکنان و کارشناسان شهرداری بودند.

وی در پاسخ به این سؤال که در وضعیت فعلی آب و هوایی همدان آیا با سفر این تعداد، شهرداری خالی نشده است؟ گفت: اینطور نیست، من و معاونین در شهرداری حضور داریم و کار شهرداری نخوابیده است.

شهردار همدان در ارتباط با نبود معاون برنامه‌ریزی در جلسات دفاعیه بودجه شهرداری در شورای شهر، خاطرنشان کرد: معاون برنامه‌ریزی و خود من در جلسات بودجه حضور داشتیم و من نه تنها مدیر جلسه که ذی‌حساب اول این جلسات نیز هستم و دفاع و کارشناسی این جلسات برعهده خود من است.

وی ادامه داد: در جلسات بودجه صبح‌ها بازدید از پروژه‌ها را داریم و بعدازظهرها جلسه بودجه به صورت منظم برگزار شده و هیچ خللی در این جلسات برای عدم حضور معاونان من ایجاد نشد.

یوسفیان در پایان اذعان داشت: نبود معاون برنامه‌ریزی دلیل بر نبود معاونان و کارشناسان این بخش نیست و در غیاب آنها افرادی هستند که پاسخگو باشند و برنامه‌ها بر طبق روال گذشته در جریان است.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول