اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش استانداری خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 7640 نفر در دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 هزار و 641 نفر از دستگاه‌های اجرایی استان در دوره‌های آموزشی در ارتباط با حقوق شهروندی شرکت کرده‌اند.

شرکت 7640 نفر در دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا سلیمانیان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: در سال جاری برگزاری 48 دوره آموزشی در ارتباط با حقوق شهروندی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون 47 مورد از این دوره‌ها برگزار شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 46 دوره به صورت حضوری و دو دوره نیز به صورت غیرحضوری برگزار شده است.

برگزاری 29 دوره آموزشی عمومی حقوق شهروندی

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 17 دوره آموزشی بهبود مدیریت از ابتدای سال جاری تاکنون، اذعان داشت: در این مدت 29 دوره عمومی برای دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است.

سلیمانیان اضافه کرد: همچنین در این مدت یک دوره شغلی اختیاری و یک دوره شغلی الزامی برگزار شده است.

وی از شرکت 7 هزار و 641 نفر در این دوره‌ها خبر داد و افزود: از این تعداد 545 نفر به صورت غیرحضوری در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع 316 ساعت آموزشی برای دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با حقوق شهروندی برگزار شده است.

سلیمانیان برگزاری دو دوره حقوق شهروندی، اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر نظام اسلامی، مدیریت فرهنگی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، روان‌شناسی خانواده و آسیب‌شناسی خانواده و نقش حجاب در حفظ حریم خانواده را از جمله این دوره‌ها عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی الزامی ما از جمله دوره آموزشی بهبود مدیریت مختص مدیران بوده و بعضی از دوره‌های شغلی نیز در ارتباط با شغل افراد بوده است.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول