اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی قوه قضاییه اعلام کرد

برنامه سفر 3 روزه رئیس قوه قضاییه به استان کرمانشاه

رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، طی روزهای ششم تا‌ هشتم اسفند ماه برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان کرمانشاه به این استان سفر می‌کند.

برنامه سفر 3 روزه رئیس قوه قضاییه به استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، حسن رحیمی اظهار داشت: آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، طی روزهای ششم الی هشتم اسفند ماه برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان کرمانشاه به این استان سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی، رئیس قوه قضاییه را در این سفر همراهی می‌کنند.

به گفته رحیمی، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قضایی استان کرمانشاه و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان کرمانشاه با روحانیان، نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان کرمانشاه، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر قشرهای مردمی دیدار خواهد کرد.

این مسئول گفت: در سفر هیئت بلندپایه قضایی به استان کرمانشاه، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در پایان این سفر سه روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان کرمانشاه تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول