اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

تحصیل 4 هزار طلبه و دانشجو زیرپوشش بنیاد شهید قم

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در بخش فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهار طلبه و دانشجو تحصیل می‌کنند.

تحصیل 4 هزار طلبه و دانشجو زیرپوشش بنیاد شهید قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ، محمدکاظم پورامینی امروز در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد:‌ افتخار می‌کنم که دوران نوجوانی را در دوران انقلاب و جوانی را در دفاع مقدس سپری کردم و پس از آن افتخار خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را داشتم.

وی با اشاره به تشویق و حمایت‌های خانواده شهدا و ایثارگران در انجام اقدامات گوناگون بنیاد شهید تصریح کرد: وی همواره با دعای خیر ما را در انجام امور یاری می‌کردند.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به عملکرد این اداره کل از سال 73 بیان داشت: در طول این سال‌ها تلاش کردیم از هیچ اقدامی برای حمایت از جانبازان و خانواده شهدا کوتاهی نکنیم.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان باید ما را مورد بخشودگی قرار دهند چون اگر قصوری پیش آمده از روی عمد نبوده است و تلاش کرده‌ایم خدمت‌رسانی مطلوب داشته باشیم.

پورامینی اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 3 هزار دانش‌آموز شاهد داریم که درس می‌خوانند و بیش از 300 مرکز پ‍ژوهشی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در بخش فرهنگی هزار طلبه و سه هزار دانشجو زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که ما به این جامعه فرهنگی و علمی که در بدنه بنیاد شهید هستند، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/78005/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول