اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

حمید قربانی رئیس بنیاد شهید ملایر شد

طی مراسمی از خدمات اسماعیل حمزه‌لویی تقدیر و حمید قربانی به عنوان رئیس بنیاد شهید ملایر معرفی شد.

حمید قربانی رئیس بنیاد شهید ملایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر معرفی شد.

در این مراسم از خدمات اسماعیل حمزه‌لویی تقدیر و حمید قربانی به عنوان رئیس بنیاد شهید ملایر معرفی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تقدیم خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و رزمندگان به دست آمده، افزود: همه ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

ناصر عارف ادامه راه شهدا و الگوگیری از مکتب شهادت را بزرگترین وظیفه مردم و مسئولان برشمرد و ابراز داشت: شهیدان در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کردند و با دفاع از اسلام و ولایت به مقام شهادت نائل آمدند.

وی با استناد به فرمایش امام راحل(ره) تصریح کرد: بنیاد شهید تنها یک دستگاه خدمات‌رسان نیست بلکه نماینده نظام برای سپاسگزاری از خانواده ایثارگران و شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه شهرستان ملایر در طول دوران انقلاب، بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، افزود: مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف نقش برجسته‌ای داشتند.

فرماندار ملایر نیز گفت: مردم ملایر در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند و با تقدیم یک‌هزار و 100 شهید دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

مصطفی آزادبخت افزود: این شهرستان 2 هزار و 80 جانباز و 219 آزاده را نیز تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه از عملکرد مطلوب آقای حمزه‌لویی تقدیر کرد و گفت: ایشان در دوران 15 ساله خدمت خود در بنیاد شهید ملایر با جدیت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کردند.

فرماندار ملایر از انتخاب افراد غیربومی در سمت مدیران ادارات شهرستان ملایر گلایه کرد و ابراز داشت: در ملایر نیروهای کاری و خوبی برای پست‌های مدیریتی وجود دارد که باید از نیروهای بومی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در سمت جدید خود با وجود ظرفیت‌های ملایر عملکرد مطلوبی داشته باشد.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین افتخار است گفت: خدمت بی‌منت وظیفه مسئولان به این عزیزان است.

اسماعیل حمزه‌لویی برگزاری یادواره‌های شهدا و ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان را از مهمترین اقدامات دوره مسئولیت خود برشمرد.

انتهای پیام/89013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول