اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

نسبت به اتمام طرح‌های نیمه‌کاره اهتمام ویژه‌ای دارم

فرماندار شهرستان قرچک گفت: نسبت به اتمام طرح‌های نیمه‌کاره این منطقه اهتمام ویژه‌ای خواهم داشت و بر تداوم بازدیدها مصمم هستم.

نسبت به اتمام طرح‌های نیمه‌کاره اهتمام ویژه‌ای دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز علی صادقی به همراه محمدرضا ملکی معاون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از روند ساخت متروی شهرستان قرچک بازدید به عمل آوردند.

فرماندار شهرستان قرچک در این بازدید از نزدیک در جریان روند کار مترو قرار گرفت و بر تسریع اجرای عملیات، طبق وعده داده شده از سوی پیمانکاران تأکید کرد.

صادقی در این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه‌ یافتگی در هر منطقه وجود شبکه حمل و نقل و جاده‌‌های ایمن و مناسب برای دسترسی و ارتباط با سایر مراکز مهم کشور به‌ویژه پایتخت است که این موضوع در قرچک رخ داده و باید در راستای تحقق آن تلاش بیشتری کرد.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرچک نگاه ویژه‌ای به حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو دارند بنده نیز نسبت به اتمام طرح‌های نیمه کاره این منطقه اهتمام ویژه‌ای خواهم داشت و بر تداوم این بازدیدها مصمم هستم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک روند اجرای پروژه مترو را مثبت ارزیابی کرده و از مسئولان متروی تهران در این باره تقدیر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با بهره‌برداری از این پروژه از حجم ترافیک منطقه و شهر تهران کاسته شده و در حمل و نقل مردم قرچک تسهیل صورت گیرد.

انتهای پیام/2462/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول