اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی سابق گچساران:

آرزو دارم با لباس راهداری دفنم کنند

رئیس راه و شهرسازی سابق گچساران گفت: آرزوی من این است اگر از دنیا رفتم مرا با لباس راهداری دفن کنند.

آرزو دارم با لباس راهداری دفنم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرامرز انصاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید این شهرستان اظهار کرد: شاید در کشور در فضای موجود جامعه توجه لازم به کسانی که در امر حمل و نقل به عنوان راهدار تلاش می‌کنند، نشده است.

وی اذعان داشت: در عبور از جاده‌ها با تابلوهای مختلفی روبرو می‌شوید که جملاتی از جمله «راهدار فرشته نجات است» در خصوص راهداران نوشته شده که واقعاً همین‌گونه است.

انصاری تصریح کرد: راهدارانی که به صورت شبانه‌روز در گرمای 50 درجه خیرآباد و در سرمای بهمن ماه «سپاهی کشته» به خاطر ترمیم یا بهسازی جاده‌ها مشغول فعالیت هستند، باید مورد تقدیر قرار گیرند.

رئیس سابق راه و شهرسازی گچساران با بیان این‌که راهداران در جامعه گمنام مانده‌اند، ابراز کرد: آرزوی من این است اگر از دنیا رفتم مرا با لباس راهداری دفن کنند.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت خود به عنوان رئیس راه و شهرسازی باشت در سال 87 سخن گفت و یادآور شد: در دوره مسئولیت من به عنوان رئیس راه و شهرسازی باشت، اداره راه و شهرسازی فعال‌ترین اداره این شهرستان بود و تلاش‌های زیادی نیز صورت گرفت.

وی اداره راه و شهرسازی گچساران را از جمله پرکارترین ادارات این شهرستان عنوان کرد و گفت: افزون بر 70 درصد پروژه‌های شهرستان به این اداره ارتباط داشته و تمامی ساختمان‌های اداری و پروژه‌های مختلف از جمله راه‌های اصلی از وظایف و اقدامات راه و شهرسازی گچساران است.

انصاری با اشاره به ادغام وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری اذعان کرد: بعد از این ادغام و با وارد شدن مقوله مسکن حجم فعالیت‌ها به شدت گسترده و سنگین شد.

رئیس سابق راه و شهرسازی گچساران با اشاره به مشکلات فراروی مسکن مهر گچساران از ساماندهی نحوه واگذاری واحدهای مسکن مهر گفت و عنوان کرد: واگذاری‌ها ناعادلانه صورت گرفته بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی ساماندهی لازم انجام و واحدها بر اساس اولویت‌بندی و امتیاز واگذار شد.

این مقام مسئول با اظهار تأسف از عدم تکمیل مصلای گچساران اذعان کرد: هر آنچه مقدور بود برای تکمیل مصلا انجام شد اما به دلیل وجود مشکلات مالی این پروژه در این دوره به اتمام نرسید.

وی فاز دوم کمربندی گچساران را بزرگترین ریسک کاری خود دانست و بیان کرد: این پروژه با وجود معارض زیاد و مشکلات عدیده بزرگترین ریسک کاری من به شمار می‌رفت که با برطرف کردن مشکلات با همکاری و تعامل دیگران به مراحل پایانی خود نزدیک است.

انصاری در بخش دیگری از سخنان از رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری فارس در امر اطلاع‌رسانی و پیگیری روند پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سابق راه و شهرسازی گچساران بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح بعد از 12 سال را از دیگر اقدامات این اداره در زمان مسئولیت خود دانست و از زحمات نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

انصاری ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید راه و شهرسازی گچساران از پرسنل این اداره خواست تا نهایت همکاری و تلاش را با وی داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول