اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی:

600 نفر از مددجویان در مؤسسات دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی امسال 600 نفر از مددجویان و فرزندان آنان از طریق مراکز کاریابی در مؤسسات دولتی و غیر دولتی مشغول به کار شدند.

600  نفر از مددجویان در مؤسسات دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: به منظور اشتغال این تعداد مددجو و فرزندان آنان 118 میلیون و 560 هزار ریال هزینه شده است.

وی در خصوص اقدامات این نهاد در راستای توانمند سازی خانواده‌ها و جوانان تحت حمایت نیز گفت: در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی افراد، این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش فنی قبل از اعطای تسهیلات اشتغال می‌کند.

مرادی برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: امسال 391 نفر از فرزندان مددجوی بازمانده از تحصیل، از دوره‌های آموزشی استاد شاگردی  بهره‌مند شدند که برای آموزش این تعداد از فرزندان مددجویان 71 میلیون و 450 هزار ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: امسال این نهاد موفق شد بیش از هشت هزار و926 نفر از متقاضیان اشتغال را از دوره آموزشی فنی بهره‌مند سازد که برای آموزش این افراد بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص اشتغال ایجاد شده برای خانواده‌های تحت حمایت نیز گفت: امسال 2 هزار و700 طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد ریال برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 200 نفر از متقاضیان اشتغال به دلیل نداشتن ضامن از دریافت تسهیلات اشتغال بازمانده‌اند که از خیران تقاضا می‌شود با مساعدت خود زمینه توسعه استان و رفع محرومیت از خانواده‌های نیازمند؛ کمیته امداد را یاری کنند.

انتهای پیام/63002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول