اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری صورت گرفت

ایجاد 489 فرصت شغلی در استان مرکزی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از ایجاد 489 فرصت شغلی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان این استان طی سال‌جاری خبر داد.

ایجاد 489 فرصت شغلی در استان مرکزی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان

حجت‌الاسلام حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 489 فرصت شغلی برای فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران استان ایجاد شده است که از این تعداد یک فرصت شغلی در خنداب، 17 مورد در دلیجان، 61 مورد ساوه، 24 نفر محلات، 10 نفر تفرش،‌ 34 نفر شازند، 7 نفر کمیجان،‌ 13 نفر زرندیه، 6 نفر آشتیان،‌ 257 نفر اراک و 59 نفر خمین بوده است.

وی پیرامون ساماندهی گلزار شهدا تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی دارای 632 گلزار با 5 هزار و 454 مزار شهید است، تاکنون 392 گلزار ساماندهی شده و 7 گلزار در دست اقدام و 233 گلزار نیاز به ساماندهی دارد.

به گفته وی از ابتدای سال‌جاری تاکنون 10 گلزار در دست اقدام بوده که 3 مورد آن به اتمام رسیده و 7 مورد دیگر در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی پرداخت وام تبصره‌ای مسکن، پرداخت سهم ما به ازای زمین، پرداخت وام طرح جامع مسکن، پرداخت مناسب‌سازی زیست شخصی به جانبازان 70 درصد به بالا و والدین شهدا را از اقدامات معاونت حوزه مسکن در سال‌جاری برشمرد و گفت: این بنیاد با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان در حال پیگیری ساخت یک مجتمع مسکونی ویژه ایثارگران است.

انتهای پیام/87005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول