اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار:

یادواره شهدای زرهی‌ کرمان برگزار می‌شود

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان گفت: یادواره شهدای زرهی استان کرمان در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

یادواره شهدای زرهی‌ کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین افشارمنش پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ رزمندگان تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: شاکله این تیپ در دوران جنگ تحمیلی یک گروهان بود و بعد از عملیات والفجر 8 به گردان و تیپ ارتقا یافت.

وی بیان داشت: تیپ 38 ذوالفقار تاکنون 211 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ و با افتخار پذیرای یک هزار و 308 جانباز است.

افشارمنش افزود: این تیپ امروز با همان رویکردها و موضوعات هشت سال دفاع مقدس و با مؤلفه‌های ایمان، آموزش و انضباط به راه خود ادامه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: در همایش امروز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بعد از گذشت 30 سال بار دیگر دور هم جمع شده‌اند و خاطرات خوش آن روزها را مرور می‌کنند.

افشارمنش گفت: نیروهای جدید تیپ 38 ذوالفقار نیز از تجربیات، رشادت‌ها و جانفشانی‌های پیشکسوتان این گروه بهره می‌برند و در دفاع از میهن و نظام خود استفاده می‌کنند.

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان ابراز داشت: این تیپ امروز 10 نفر نیروی آموزش دیده دانشکده افسری و ستاد دارد و 50 درصد از تیپ آموزش‌های عالی رسته خود را طی کرده‌اند.

وی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات و خاطرات رزمندگان تیپ 38 ذوالفقار کرمان در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: جمع‌آوری این اطلاعات ما را در تدوین و چاپ کتاب نقش نیروهای زرهی استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس کمک می‌کند.

افشارمنش همچنین از برگزاری یادواره شهدای زرهی استان کرمان در آینده نزدیک و همایش رزمندگان تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار در شهرستان‌ها خبر داد.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول