اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری استان همدان خبر داد

5 میلیون مترمکعب برف‌روبی در همدان

مدیر راهداری استان همدان با اشاره به 5 میلیون مترمکعب حجم برف‌روبی در سطح راه‌های استان افزود: حدود 500 تن شن و نمک نیز در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته است.

5 میلیون مترمکعب برف‌روبی در همدان

محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ با وجود بارش برفی که از دیروز در سطح استان آغاز شده، تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی با اشاره به 5 میلیون مترمکعب حجم برف‌روبی در سطح راه‌های استان افزود: حدود 500 تن شن و نمک نیز در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر راهداری استان همدان با بیان اینکه در این راستا 273 دستگاه ماشین‌آلات با 473 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت هستند، بیان داشت: با تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز عوامل راهداری مشغول پاک‌سازی و برف‌روبی راه‌های روستایی سطح استان هستند، ادامه داد: مشکلی در عبور و مرور در گردنه‌های استان وجود ندارد.

رودباری ابراز داشت: در گردنه‌های اسدآباد، همه‌کسی، محور سنندج و محور همدان ـ ملایر طی مدتی استفاده از زنجیر چرخ الزامی بود و در حال حاضر این گردنه‌ها پاکسازی و برف‌روبی شده و جریان ترافیک روال عادی را دارد.

وی با اشاره به لغزنده بودن مسیر و بارش برف و احتمال کولاک خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کرده و تجهیزات زمستانی نیز همراه داشته باشند.

انتهای پیام/89006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول