اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن:

عملیات برف‌روبی در سطح محورهای ارتباطی تنکابن ادامه دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن از اجرای عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

عملیات برف‌روبی در سطح محورهای ارتباطی تنکابن ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران، رحمان طالش حسینی از اجرای عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای برف که بالغ بر یک متر و 20 سانتی‌متر گزارش شده در سطح محورهای تنکابن عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی راه‌های ارتباطی همچنان ادامه دارد.

این مسئول گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین‌آلات راهداری اقدام به بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

وی از فعالیت شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی محور چالکرودـ نشتارود خبر داد و گفت: خوشبختانه راهداران سختکوش مستقر در سطح محور توانستند پس از ساعت‌ها تلاش و کوشش دو لاین محور را بازگشایی کنند.

طالش حسینی افزود: به محض بازگشایی و تردد خودروها در محورهای اصلی، اکیپ‌های راهداری به کمک دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام خواهند شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنکابن اظهار داشت: جهت تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محورها این اداره از امکانات و ماشین‌آلات اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برای بازگشایی محورها استفاده کرده که جا دارد از همکاری و مساعدت مسئولان این اداره‌کل جهت رفع مشکلات مردم قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امدادرسانی و بازگشایی محورها از مردم و مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری به این مناطق پرهیز کنند.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول